Nak Souvenier best?

BEST KE KUMPUL KERETA?..

~Ini dari blog ibu cergas- ayah Iman tu pengumpul kereta ni. Kagum! Tapi terfikir.. plastik tu tak dibuka ye?.. Maksudnya.. beli dan simpan(kalau bukak plastiknya- mesti cepat rosak.. sayang la kan..)
Anyway tahniah juga kepada Ibu Cergas yang merupakan 'collector' EBM yang TEGAR!


sumber
dan berkotak-kotak lagi HW semata-mata. Mahu patah pinggang pindah rumah dok angkut bende ni sahaja. Adeh. Teka bilangannya? Hampir seribu tau. So, siapa2 ada toddler yang mmg sukakan HW, boleh lah bertandang ke rumah kami, dan berlakon nangis-nangis tau supaya dapat bekalan HW untuk dibawa pulang. 
http://ibucergas.com/2011/07/bila-lahirnya-collector-tegar

:
-contest cabaran MySuperkids.net.
http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/07/kelahiran-pilihan-hati.html
LANJUT: 

8 comments:

Shuk_ArChie said...

Ooppss... nak colek boleh? hehehe :P

Gen2Merah said...

wahh. menarik.. lain org lain hobinya...

[sutera kasih] said...

wahhh..byknya koleksi kereta tu..

nur said...

Shuk- itu org lain punye.. Hehe

nur said...

Gen2merah- tapi ni HW bukan gen2...

nur said...

Sutera kasih- memang banyak sangat kan.. Dah namanya collecter tegar!

amirah said...

uiyooo...banyaknyaaa

shafiqabdshukor said...

pergh..
bnyk seh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...