Nak Souvenier best?

Fuiyoh.. Body builder.





LENGAN lelaki ini mempunyai ukur lilit 79sm.


MOUSTAFA ISMAIL, 24, telah menghabiskan masa selama 10 tahun mengangkat besi berat sebanyak dua kali sehari dalam usaha menjaga kesihatan dan kini, dia dinobatkan sebagai manusia pemilik otot bisep terbesar di dunia iaitu dengan ukur lilit 79 sentimeter.
Lelaki yang berasal dari Iskandariyah, Mesir ini seringkali disamakan dengan Popeye walaupun hakikatnya dia membenci bayam iaitu makanan kegemaran watak kartun popular itu.

5 comments:

fandyzblog said...

yeke ni cam tipu jek muscle cam tu hehe..

insan marhaen said...

IM punya kawan yang dulunya rajin ke jimnasium untuk membina otot.

kini bila dah tua, dia mengalami komplikasi penyakit dan terpaksa solat duduk.

otot dan saiz badannya yang besar dan kental dulu kini menggelebeh.

Tak kemana sebenarnya manusia ini walaupun dia merasakan dirinya hebat dan kuat...

Manan Qayyim said...

macam tipu je nie...

My recent post : Jom Serta : Projek Bloglist 2013 MQ-Network

Leeza dayasari [santai leeza] said...

memang besar...

Kesuma Angsana said...

takut lah tgk ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...