Nak Souvenier best?

Baju Ketinggalan Zaman?


Mahal mana pun tapi DEDAH aurat ianya nampak murah...
Murah mana pun tapi TUTUP aurat ianya nampak mahal...

-Muhasabah Bersama-

















Mahal mana pun tapi DEDAH aurat ianya nampak murah...
Murah mana pun tapi TUTUP aurat ianya nampak mahal...

-Muhasabah Bersama- FB

9 comments:

sabella mohamad said...

setuju ! moga kita tidak terjebak dalam golongan yg memakai baju akhir zaman :)

:: Mrs.Eady :: said...

kannn...

lady scooter said...

love to read the words... (",)

Nurzakiah Hanum said...

setuju :)

zana fahmi said...

Walaupun....kdgkala ada rasa teringin nak pakai mcm mereka kan? Pakai kat rumah saja jwbnya. Itupun malu dgn anak. Pakai utk tdo je kalau kakpb beli pun.

pB said...

assalamualaikum

pB setuju sangat sangat ....


Salmiah said...

akk setuju benar dgn kata-kata tu...

HeNRieTTa JoSe said...

setuju...sangat setuju....

Mak Long a.k.a Kunang-kunang said...

Betul tu, tak apalah pakai baju yang orang tak suka asalkan Allah suka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...