Nak Souvenier best?

Contest - Gambar Kenangan Open House Aidil Fitri 2010 (Rumah Terbuka)


inilah gambar raya saya.. saya la di sebelah kak ina tu
(ok tak intro?)
klue- saya bukan yuna- ini adalah gambar hiasan


sebenarnya entry ini adalah untuk kontes gambar kenangan open house anjuran kak ina kl.
siapa kak ina kl?
tak kenal?
sila skodeng di tertunailah hasrat dihati
~daripada saya~
kak ina merupakan blogger otai..
pengunjung blognya mencecah 400 000 orang!
(kalau duit tu..)
dia suka join events nuffnang
(contoh gambar kat atas masa nuffnang party)
dia SANGAT PERAMAH
SEMUA orang sukakannya.
dan
dia tak sombong dan sanggup
menerjah blog picisan ini.




okla.. ini gambar yang dipertaruhkan.. raya pertama tahun ini.. dirumah saudara.. di rumah terbuka anjurannya.. tak percaya.. tengok pintu dan tingkap2.. semua terbuka kan?


Contest- Gambar Kenangan Open House Aidil Fitri 2010 (Rumah Terbuka) adalah anjuran bersama eyriqazz , beautifulnara, nurazzah dan darkbatman.

amacam kak ina.. boleh pas ke?
link kontes
due date 22 okt.. means malam ni.. sempat lagi

4 comments:

platipus said...

good luck.menang nanti, hadiah bg aku..hik hik

nur said...

thanks.. hurm.. lupe nak letak gambo platipus dalam tu

Ejen 010 said...

eh..yuna ke?

nur said...

ejen- a ah.. bukan yuna..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...