Nak Souvenier best?

Tanpa kereta.. boleh hidup ke?

~Agaknya kat Malaysia ni boleh buat kat kampung je la..


BEBERAPA orang mengayuh basikal di sebatang jalan raya di Brussels 

BRUSSELS, Belgium - Beberapa batang jalan raya di bandar raya ini tidak dilalui sebuah kenderaan pun sempena Hari Bebas Kereta .
Sejumlah orang berjalan, berbasikal, menunggang skuter dan memakai kasut roda semasa mereka melalui jalan tersebut.
Ia diadakan bagi menggalakkan orang ramai tidak menggunakan kereta ketika berada di kawasan bandar.
- Agensi

8 comments:

yna said...

boleh hidup tp mcm patah kaki rasanya sbb ssh nak bergerak :)

Anum said...

hehehe bagus gak idea nie

:: Mrs.Eady :: said...

bagus ni!!

Fauziah Mohamad said...

kene naik public transport la jwbnya

Kesuma Angsana said...

kul brp nk sampai office nie kalau KA hehehe

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat box pakjoe tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

MarliaMarble said...

Wah,bagus ni..! boleh buat dekat malaysia..HEHE

dtg baca entry n follow blog hebat ni..! =D

♥ Nana BamBam ♥ said...

boleh je takde kereta..sebab makin sihat sejahtera la kan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...