Nak Souvenier best?

Terlepas Habuan 4 Juta? What???


Photo: EDITOR SURAT KHABAR TIDAK PRIHATIN
http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2012&dt=0806&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_01.htm

tajuk akhbar macam ni yang dia nak keluarkan untuk muka hadapan?? kasilah kata2 semangat skit yang boleh buat kita semua bangga dengan pencapaian DLCW. masing2 duk pikir duit je, memang la duit tu semua orang suka, memang la habuan tu semua orang nak, tapi dalam kes dan situasi seperti ini, aku tak rasa DLCW masa perlawanan akhir pikirkan tentang habuan, dia berjuang memikirkan sasaran untuk mendapatkan emas pertama buat negara yang mana dia memikul tanggungjawab rakyat Malaysia.kalau aku jadi DLCW aku sangat sedih dengan cara pemikiran KOLOT EDITOR yang approve HEADLINE ini.

p/s terpampang jelas reaksi wajah DLCW ketika penyampaian hadiah betapa frustnya wajah dia.. memang tak bole sorok lagi dah... hishhhh mengarut la kau ni EDITOR.
MEMANG TAK PATUT TAJUK AKHBAR MACAM NI.. ISK ISK..

3 comments:

Nur Danisha said...

mmg xpatut..bukn wang yg dikejarkn..ape la akhbr ni..biasala kosmo ank utusan mmg berita xpatut je

IntaNBerliaN said...

bikin gempak

fizafantagirO said...

akhbar ni pikir nak untung je nih .. tak agak2 langsung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...