Nak Souvenier best?

Dah Tukar Langsir?

Dah tukar langsir baru untuk HARI RAYA ni?.. Tahun ni tema langsir warna apa?. Pasti seronok kalau tukar langsir baru kan.. Bertambah ceria la rumah sempena AIDILFITRI ni kan?.. Meriah gitu.

Langsir tahun ni beli kat mana?.. Tempah awal awal ke atau beli yang pasang siap?. Nak cari yang pasang siap susah juga kan.. Selain harga yang ofkos lebih mahal, kadang-kadang susah nak cari ukuran yang menepati citarasa. Jadi lebih baik tempah siap-siap.. Kalau nak tempah mestilah dah laaamaa dah tempah kan.. Kalau harini baru nak tempah alamatnye beraya dengan langsir lama la..

Kalau nak tukar langsir kat rumah tu biasanya berapa TAHUN sekali tukar?.. Setiap kali HARI RAYA ke nak tukar?.. atau dua tahun sekali.. Atau sedekad sekali.. Ataupun bila dah agak-agak langsir tu reput baru nak tukar?

Kalau tukar sebulan sekali agak-agak RABAK tak poket?

6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

tak tukar..pakai je ape ade..

~mi + ny~ said...

kalau tukar sebulan sekali konfem rabak la poket yg tukang bayar tu,hehehe..x payah selalu tukar,yang penting basuh,bersih..hehe..rumah nur tukar langsir raya ke? :)

~mi + ny~ said...
This comment has been removed by the author.
- zuriey - said...

langsir pakai lama je..tukar baju je..huhu

atuk said...

Salam Ramadhan Nur

saya tukar tiap2 tahun....he he
(tukar pasang yg lama ajer)

.........cP~ said...

Salam.

Tukar bila mak rasa nak tukar dan kalau ada duit la. Tahun ni tiba-tiba langsir warna merah yang berani. haha. Saya la yang pilih. Boring la selalu warna suram je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...