Nak Souvenier best?

Doa untuk bapak k zakie..

Semasa baca entry ini:..

http://zakiepurvit.blogspot.com/2012/08/mohon-doa-saudara-mara-sahabat-handai.html

Semalam sebaik tiba di pejabat telefon berdering memberitahu bapak kemalangan jalanraya di kampung. Airmata aku tidak dapat dibendung dan tiba-tiba hati aku terasa kosong. Langkah masuk kereta untuk balik pun bagaikan tidak berdaya. Teman-teman menasihati perlu kuat kerana aku memandu kereta tanpa teman. Aku membaca suroh Yaasin sepanjang jalan balik ke kampung. Adik aku serah pada Mak Zah untuk menguruskannya. Kerana waktu masih pagi lagi masing-masing baru tiba di pejabat. Oleh itu tidak ada masa untuk berkongsi kereta. 

~semoga segera disembuhkan ayahanda kakzakie..Amin.

3 comments:

Unknown said...

sedih lak baca

hope ayah die tak teruk sngt

Unknown said...

sedih lak baca

hope ayah die tak teruk sngt

Izwa Kamaruddin said...

semoga dipermudahkan semuanya,amin ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...