Nak Souvenier best?

Nik Michael Imran / MasterChef Malaysia #MCM.

Nik Michael Imran MasterChef Malaysia #MCM.

Rasanya ramai yang dah minat menonton rancangan MASTERCHEF MALAYSIA ni kan.
MCM untuk singkatannya.
Terutamanya apabila fenomenan MasterChef yang menular di seluruh dunia selepas yang terbaru masterChef Australia dan MasterChef Junior.

Ini merupakan salah satu program REALITI terbaru dari Astro.
Best juga le menontonnya..

Boleh juge mendapatkan resepi terbaru ..
Walaupun tak detail, paling tidak dapatle lihat dan dapat gambaran apa nak dimasak.
Bila dah tengok rancangan MASTERCHEF MALAYSIA ni, mula la fikir nak masak macam macam..
Bila BRIAN masak tak guna garam gula , teringin juge nak cuba.. tapi takut nak ambil risiko plak.
Kot tak sedap membazir ye..

Yang paling dinanti adalah semestinya MasterChef NIK MICHAEL IMRAN!
Rupanya bapanya juga adalah seorang chef ye?..

Kalau tanya kawan-kawan perempuan.. Mesti ramai suka NIK MICHAEL IMRAN ni kan..
Salah satu CALON SUAMI yang pandai masak yang sesuai ni.. (beranganle kome..)

Blogger juga ke?

Nik Michael Imran

  • Gender: Male
  • Astrological Sign: Virgo
  • Industry: Technology
  • Occupation: Under-Graduate
  • Location: Ampang : Selangor : Malaysia

About Me

The name's Nik. MMU Malacca Under-Graduate. A first child. Someone full of words. Enjoys time with friends. In love with music and beats. A basic teenager with a whole lotta things going on (or at least I think so). That would suffice.
[n778380062_5038623_5846.jpg]

5 comments:

Cik Eka said...

hensem nik nie..hehehe

dahla pandai masak pulak tu

missxiera said...

sgt kacak..pandai beliau memasak :)

♛ Azie Azra ♛ said...

cun cun! eh kacak kacak! hehe

huda_nhy said...
This comment has been removed by the author.
sUe UnniE;) said...

mmg ensem..hakhak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...