Nak Souvenier best?

MasterChef Malaysia.

MasterChef Malaysia..

Agaknya berapa ramai yang tengok?
Ada yang terlepas menonton MASTERCHEF MALAYSIA ni tak?
Episod pertama.
Secara keseluruhannya... Okey je la kan.

Cabaran pertama POTONG BAWANG.
Juri nampak macam garang garang aja..
Terutama yang lelaki muda tu.
Dan tidak mengenali juri juri yang terbabit.

Setelah 30 orang yang berjaya dalam cabaran potong bawang, selebihnya 10 yang tidak berjaya meneruskan cabaran MASAKAN UDANG.

Seorang juri jemputan , Chef Celebriti ( juga tak begitu kenal ) turut mengadili.
Hasilnya 6 lagi dipilih.

Jadi.. Jom sambung tengok NEXT EPISOD..
Bilakah?

Ada tak RESEPI MASTERCHEF MALAYSIA ni?
Mana nak dapat ye?

3 comments:

eyida said...

kita pun tak kenal juri juri yang terlibat...huhu..nantikan episod akan datang :)

Mohd Zakwan said...

tengok jap tadi sambil berblog .. mak ayah asyik tergelak tengok muka orang2 yang menangis tadi .. hehe

jemput singgah blog zakwan ye :)

emy|farid said...

hehehe ada tgk gak semalam, mula2 mak taknak tgk, tpi terkesan ngan masterchef australia. then mmg nak tgk malaysia punya chef

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...