Nak Souvenier best?

Ekin (Mawi) Hamil!!!

TIADA momen paling menggembirakan buat juara program realiti Akademi Fantasia musim ketiga, Mawi atau nama sebenarnya Asmawi Ani dan isteri yang dinikahinya pada 20 Disember 2008, Nor'ashikin Rahmat atau Ekin apabila mereka kini sedang menantikan kelahiran cahaya mata sulung.

Senyuman bahagia sentiasa meleret di bibir kedua-dua mereka ketika ditemui pada majlis rumah terbuka Astro di Dewan Perdana Felda, Kuala Lumpur baru-baru ini. Ramai yang menyapa wajah Ekin makin berseri dan badannya sedikit berisi.

Tidak kurang juga ada rakan-rakan artis yang tidak lokek memberikan petua buat Ekin supaya dia melalui kehamilan kali ini dengan selamat dan tenang.

Baik Mawi mahupun Ekin, kedua-dua mereka enggan terlalu kecoh mengenai kehamilan kali ketiga ini selepas melalui pengalaman keguguran kandungan sebanyak dua kali sebelum ini.

Justeru, bagi memastikan kesihatan Ekin dan kandungannya, Ekin telah dihantar untuk menetap bersama ibunya di Johor selama tiga bulan untuk dikuarantin sehingga kandungannya benar-benar kuat.

“Saya sudah ada dua pengalaman keguguran, jadi bila dapat tahu mengandung kali ketiga, bukan saya sahaja tetapi seluruh keluarga mengambil langkah berjaga-jaga. Saya tinggal bersama ibu di kampung selama tiga bulan kerana waktu itu kandungan masih belum kuat.

“Ibu saya juga tidak mahu ambil risiko, jika kandungan sebelum ini, saya jaga diri saya sendiri, ibu hanya datang pada hujung minggu sahaja.

1 comments:

nurkaloi said...

minta kndungan kali ni slmat
aminn ~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...