Nak Souvenier best?

Respond: Ketegangan Di UIA.

SEMOGA TIADA PERKARA MEMBIMBANGKAN YANG BERLAKU.
BETULKE TAKBOLEH MASUK UIA HARI NI?



Sidratul Muntaha said...
1000 org lebih kurang
since pukul 12 tadi dah ramai dah polis tanpa no dgn batches berkeliaran dlm uia nih...
mencari studetn2 yg join perhimpunan nih
since dari pagi jugak jln utama kena kawal ketat
just wonder la..
memorundum kepada rektor dah disampaikan..

October 21, 2011 3:46 PM

Fara said...
Kasihan, student pun menjadi mangsa politik kedua belah pihak. Entah siapa protagonis, siapa antagonis...siapa pun tak nak mengaku salah, kan?

October 21, 2011 4:28 PM



- TERLENA KEJAP- MIMPI BURUK- ISK.. MAINAN TIDUR..

4 comments:

.: iEyLa :. said...

mesti diorang lg aktif lps solat jumaat td..
penuh dpn masjid tu diorang berkumpul..

Addin said...

um macam macam . minta takda apa yang berlaku.

Arif Aiman said...

sempena perhimpunan apa ni.. ??

HIMPUN kaa.. ??

T_T

cemomoi said...

ada gak kontek adik kat sana, dia jumpa polis tapi pasal moto dia hilang huwaaaa (tolong nangis untuk dia)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...