Nak Souvenier best?

GAMBAR GAUN RAFLESIA VERA WANG MEMEY-NORMAN.

TERKUJAT DEN NENGOK GAUN PERKAHWINAN MEMEY - NORMAN NI. REKAAN EKSKLUSIF VERA WANG TU.
SIKIT NAK KOMEN:
MACAM X CUKUP SESUATU.
APA PUN SELAMAT LE DAH KAHWIN.
memey norman
KREDIT TO: BEAUTIFULNARA.COMGAMBAR GAUN RAFLESIA VERA WANG.

10 comments:

~Nana 귀여운~ said...

haha..baik yang bahagian belakang tuh potong je kalau nak pakai baju mcm tuh....

Liza said...

Potong bahagian belakang, then letak kat bahagian depan, cover sket lutut tu..

tunz said...

ini hasilnya??? dh nmenye sponsor..memey kene senyum jer la pakai kn...

umialya said...

adoiiii. memey, memey!!!!!!!

Nazz@Purple said...

tu la sponser..kerat la ikut mane..dedah tak mane pun tak kisah punya..janji sponserkan..dia ikut je le..

Scarlett O'Hara said...

Jujur beritau ni.Saya gelak lepas terkejut tengok baju tak cukup kain tu.Cantik lagi baju rekaan Hatta Dolmat yang keluar kat Utusan semalam.Inilah jadinya kalau orang tak Islam buatkan baju untuk org Islam.yang orang Islam tu pulak cuma mampu senyum je walau pun diperkotak katikkan.Sambung gelak... hahahahahaha.....

☻UsaGi NaNa☻ said...

mcm ni bj kwen nk letk kt muzium? ingt kn kain labut kemain. mcm cindarella ke. tuh bole la. better kain songket yang dh nk pupus msuk kn dlm muzium. br btl2 muzium!

MAYA_mustwany said...

bagi memey tak de masalah kut dengan gaun pengantin dia.dia mesti da biasa baju2 jenis macam ni.bab kata orang selamba"xmoden la xseksi" hemmm

kalau labuhkan,lagi manis.dayang2nya pun baju sbelah bahu pun koyak.he2.

KaK LimAh Si SupiR said...

byk xcukup tuuuu :P

Anonymous said...

the nude color one is vera wang, not the white one.

http://mediaprimatv.blogspot.com/2011/09/tuah-memey-pakai-vera-wang.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...