Nak Souvenier best?

Komen Yang dotdotdot..

setuju la tu dengan hal yang diutarakan.. apa dorang ingat dorang top blogger la lagi banyak kecenderungan untuk dapat dosa berganda. kalau pakai tak menutup aurat (etika aurat, seluruh tubuh kecuali tapak tangan n muka, pakaian longgar tidak mengikut bentuk badan, pakaian warna kusam, tidak menonjol) sekarang???? kumbang pun dok lekat kat tudung...
kalau penulisan yang baik takpe, kalau lagha, dosa kecil lama-lama leh jadi dosa besar sebab akan merewang kepada mengumpat ke memfitnah ke mereka-reka cerita ke menipu cerita ke dan sebagainya.
Dah, penat dah la nak nasihatkan penggila blog ni..*sambil hempas mike*

BERKENAAN ENTRY : BERDOSAKAH AKU..

3 comments:

mamaNoriz said...

utk sapa tu?

marah betul ni..

whitecappuccino said...

ermm..walau tulis komen kat sini tapi.."no comment" :)

.........cP~ said...

wow..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...