Nak Souvenier best?

Lagi Kena Simbah Asid? Siapa NATASHA?

NATASHA (kanan) menunjukkan kesan simbahan asid pada badan Mohd. Hafizuddin di Kangar semalam. 
 
KANGAR – “Saya berasa amat bersalah dan bimbang selepas teman saya menerima aib disimbah asid. Oleh itu, saya hendak pergi dari sini.”
Demikian luahan seorang pondan yang mahu dikenali sebagai Natasha, 28, yang dikaitkan punca cemburu seorang lelaki sehingga sanggup bertindak menyimbah asid ke atas rakan serumahnya di Taman Seri Bakau di sini pada Sabtu lalu.
Kata Natasha, dia akan membawa diri ke tempat baharu bagi menjalani kehidupan lebih aman bersama teman serumahnya yang juga mangsa kejadian, Mohd. Hafizuddin Johari, 20.
“Sejak kami bersama, ramai pihak tidak senang dengan hubungan kami sehingga sering diugut dan dicaci.
“Kejadian ini amat menakutkan saya dan demi keselamatan dan keselesaan hidup, kami akan pindah,” katanya ketika ditemui di Rumah Kelab Media Perlis di sini semalam.
 

8 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aik.. nape pondan ne lak ni... patutnye pondan ne yang kena simbah asid...

Aku Anti Pondan said...

sorg bebal, sorg bangang...
patutnye dua2 kene simbah asid...
huh!

belogkiter said...

senang je kena simbah asid.... pelik...

Anisa Hang Tuah said...

laki tu sayang pondan tu ah..
die sangup disimbah asid kerana natasha..

cinta agung tuww

mamaNoriz said...

astaqfirullah...

makin berleluasa simbah2 ni...adehhh, kat pondan pun nak jeles ke?

shaliza khairi said...

senang je hidup manusia sekarang. kalau tak suka je terus simbah asid. senjata baru rakyat malaysia. =.="

juanita said...

Hmm.....risau lak nak komen byk2

~Nana 귀여운~ said...

fikiran manusia skg..jeles sikit simbah asid lah bomoh la...apa jadah lah..hishh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...