Nak Souvenier best?

Jadual Kenaikan Cukai Perkhidmatan Prepaid 6 %.

Jadual Kenaikan Cukai Perkhidmatan Prepaid 6 %.

Boleh rujuk kat SINI.
credit to yang share..

Jadi, tunggu je lah apa keputusan akhirnya nanti.
Samada pengguna masih kena bayar atau syarikat pula yg kena bayar..
Sebab kata DS NAJIB, kerajaan tak luluskan lagi..

Apa inisiatif kawan kawan?..
Beli prepaid banyak banyak sebelum 15hb September ni?..
Atau tukar kepada pasca bayar?..

Tukar kepada talian tetap?..

(masa ni la nak sokong TM ye..)

3 comments:

Sharinginfoz said...

confuse ingatkan selama ini caj 6% sudah ada cuma sebelum ini telcos yang tolong bayarkan bagi pihak pengguna. anyway caj ini untuk govt bukannya telcos

Cikli said...

untuk postpaid rasanya dah lama kita bayar kan.

insan_marhaen said...

Agaknya itulah strategi mereka supaya pengguna tukar kepada talian tetap.

Atau isu ini seganya dicipta untuk melupuskan isu yang sedang hangat sekarang ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...