Nak Souvenier best?

Kenapa Marsha Telan Pil ubat?..

Tidak tahu le mengapa dia bertindak demikian..
Tetapi apa yang boleh dikatakan mengikut pengalaman, salah satu penyebab seseorang itu berlaku sedemikian adalah disebabkan tekanan perasaan.

Ye, sehingga begitu perlakuan seseorang yang tertekan.
Terlalu pressure oleh persekitaran dan tidak tahu nak luahkan perasaan..
Kalau pendam perasaan tension ini memang satu beban yang amat membelenggu jiwa..

Jadi, diharap kawan kawan yang ada masalah terpendam itu janganlah menyembunyikan..
Luahkan la kalau takde kawan yang sanggup dengar.. Share la kat blog.. Sekurangnya kurang sikit belenggu tu..
Untung2 pembaca boleh bagi idea.. Paling tidak bagi sokongan moral..

Elakkan stress..

Apalagi cara kawan kawan hilangkan stress ye?.. Kongsi la..

7 comments:

kasihredha said...

solat dan zikir :)

- abdul hadi abdul muti - said...

tak pikir panjang dia tu

ipa faiza~ said...

jumpe kaunselor je k~

hehe :D

N@SIQUE said...

menyanyi la..:D

Mommy Fara said...

Hidup klu tak berpegang pd pegangan agama, fikiran mudah bercelaru.

Sbb tu sy terpk, menjadi seorang free-thinker, ape pekdahnye?

eMMe said...

mmg bahaya kalau terlampau stress, takot leh jadi penyakit mental kan...
elakkan stress dlm hidup kita, hidup sihat tanpa stress....shoh2 stress!!!

Nur_iman_hanna said...

solat..
zikr ..
or dok sorg2 layan lgu2 sentimental..
xpon lepas kt blog..kikiki ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...