Nak Souvenier best?

KASUT APA PALING BERAT? Bukan Kasut Memey -Norman ye..

SEMESTINYA JAWAPANNYA BUKAN KASUT MEMEY- NORMAN TU..
KALAU YANG TU SOALANNYA LAIN..
TAPI KASUT PALING BERAT NI JAWAPANNYA SILA BACA DI SINI:


Kita xperlu susah ht wlau kita smyg tapi kita susah, kita ni rajen semyang, tp hidup kita susah jugak.letih dah hidup. Kita orang islam nie 3 benda pasti akan mai pada kita. Yang pertama letih,  yang keduannya sedeh, dan yg ketiganya sakit. Letih dgn kerenah anak-anak, letih dgn kerja. Kerja siang malam cari rezki. Pencen pun keja lagi, dah xlalu sgt pun keja lagi . sbb pa nk cari rezki. Penat mak2 kita, mana nak basuh kain, mana nak siang ikan, mana nak masaknyer, kemas umah. Letih sungguh. Allah taala hapuskan dosa.  Oleh kerana kita letih kerana Allah, Allah hapuskan dosa Allah. Samala dengan sedih. Sedih kena tinggl, sedeh kena cerai,sedih anak mati, sedih suma mati, sedih kak mati, sedih mak mati sedih pak mati. Sedihhhhhhhh kasut hilang. Kasut berat pun kena curi. Kasut apa? Kasut bata. Hat tu pun hilang. Xtaw la apa nk jadi. Kasut bata berat tu, tu pun orang curi. No 3 sakit. Kita akan di uji dgn kesakitan. Dok saja2 jtuh tngga, xleh bngun. Patah pinggang. Dok saja2 tertelan jarum. Dok nk masuk benang dalam jarum, tetibe tertelan jarum. Huhu. Kalu Allah Taala nk bg sakit, nk wat macam mana. Maka dengan2 menda2 gini, Allah akan hapuskan dosa kita dan akan naikkkan darjat kita.


BEST ENTRY NI..http://lolz-l.blogspot.com/

3 comments:

jann sinuja said...

emm lepas neh xboleh merungut dgn sume tuh..ni ujian Allah sbb Allah sayangkan hambaNya :)

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said...

ujian yg ada mmatangkn kita utk bfkr...atas apa yg pernah ALLAH beri dkt kita,smada kita bsyukur@kufur.. :)

Sunah Sakura said...

jangan sesekali rasa penat dan letih untuk cari cinta Allah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...