Nak Souvenier best?

Hari terakhir cuti..

Bila dah nak habis cuti ni terasa masa begitu cepat berlalu.
Masih belum dapat menikmati cuti sepenuhnya. Sebenarnya tak pernah puas pun..
Biasalah dah diberi betis nak peha. Sentiasa tak pernah cukup.
Nak nak tang bab cuti kan...

Kemalasan melanda..
Tidak mahu kembali...

7 comments:

Jumir said...

Malas jugak...nape la tk cuti umum sampe seminggu n tk keje tanpa rasa bersalah...

.........cP~ said...

Buat masa ni dah puas cuti. Tak sabar nak kerja. Heheh.

Deru Ombak said...

Hi Nur,,
Tak terkata betapa malas nye nak pegi keje esok.

~Nana BamBam~ said...

oh..nana pon rase sekejap je cuti...oh malas pula nak keje..haha

KaK LimAh Si SupiR said...

yaaa..cuti memang xpenah ckup :P

cemomoi said...

ntah sapa la yang cipta hari cuti ni, buat kita lagik malas je... lain kali buat la cuti panjang sikit

Cho Zila said...

malaspun kena keje gak ok,,, tapi memang malaspun harini.. dahler kejepun tiga orangjerni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...