Nak Souvenier best?

Drama Vanila Coklat.

Sinopsis:
Drama Vanila Coklat mengisahkan tentang seorang pelajar perempuan dan pelajar lelaki yang saling membenci antara satu sama lain tetapi dipaksa berkahwin atas permintaan keluarga. Mereka terpaksa akur, tetapi menetapkan perjanjian selepas enam bulan berkahwin mereka akan bercerai




Tajuk cerita memang menarik.
Sedap..
Rasa macam nak makan aja..


Kebanyakan cerita drama kini banyak yang berplotkan kahwin paksa. Kontrak.. lepas dah nak habis kontrak.. mula jatuh cinta.. Tipikal kan?.. Tapi tetap juga ramai yang minat.. KENAPA AGAKNYA?

31 comments:

Deru Ombak said...

Walaupun x pernah nengok, mungkin sebab...errrrr..
Cekelat ngan vanilla sedap lemak berkrim..
Haha..typical story with a typical viewers.

::CIK LYNN:: said...

cik lynn folo cter ni...ok la kalu nk chill2..hehe..

Huda said...

kita tak nengok citer ni pun..biasa yang tipikal tu la orang suka layan..

biela bell said...

layan gak cter nie..KADANG2x..
hehe

puteri.dyne94 said...

best ke cite nie?
pu3 x cbe tgk lagi..sbb ase cm x bermint..
hoho..

Akeyla Frr . said...

hm betul. typical. dari novel ah. then dari korea full house ;) kahwin kontrak. duhh.

KaK LimAh Si SupiR said...

ske sgt cite ni :P

aira shahira azmi said...

hah,2 la pasal..dh hbis bru nk suke..

Lady Emilya said...

wah kenapa sy tk penah tahu ade cite ni?

arghhhh~ :D

sarah mohamad said...

Tipikal sangat. Tak minat citer ni sebab rasanya dah tahuu ending macam mana. Pastu rasa macam tak logik pungg ada HEHEH

insan_marhaen said...

Dah lama tak tonton tema motivasi macam filem sayang anakku sayang.

~Nana BamBam~ said...

err..cite nih mcm boring..haha

EZAD AMIR said...

x tgk pn cite ni..tgk gitu2 je..
xsempat...tp nmpk cm bez,part laki tu tulis ape ntah lapik kt pale heroin tu..yg tu lawak..ekekeke

Peri PiA said...

salam nur dear ;)

xpenah try tgk citer ni

suke izara tu cantik

ieja amieja said...

tgk first episod jer..itupun layan karma dulu..

nur said...

Kakya..
Nama cerita tu yg sedap.. Tapi bukan cerita masakan pun...

nur said...

Ciklynn..
Light punye cerita..

nur said...

Huda..
Sebab yg tipikal tu senang laku..

nur said...

Biela bell
Kalau da bosan baru tgk..

nur said...

Pu3..
Cuba tanya siapa yg nengok..

nur said...

Akeyla..
Ni mesti fan korea

nur said...

K limah.
Suke ye citer ni..

nur said...

Ayra..
Dlm realiti ada tak camtu?

nur said...

Lady E..
Mungkin x cukup promosi kot.. Hehe

nur said...

IM..
teringin gak nk tonton..

nur said...

Nana..
Sebab plot sama je..

nur said...

Ezad..
Dlm cerita mcm 2 boleh jadi..

nur said...

Dear Pia..
Izara tu mmg cantik..

nur said...

Ieja..
Episod last karma tgk tak?

nur said...

Sarah..
Cerita mmg selalunye tak lojik..

Detektif Dinie :DD said...

Mula2 rse boring cerita mcm nie...yela la dah tau ending dye mcmna..tapi last2 melekat trus kat tv..x klip2 mata...hahaha :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...