Nak Souvenier best?

Peluk mayat.

~PUTUS CINTA.

GEORGE TOWN - Penduduk di Flat Taman Utara di Batu Uban di sini semalam menyaksikan satu kejadian ngeri bercampur sayu apabila mendapati seorang lelaki bertindak memeluk mayat kekasihnya yang terbujur selepas terjatuh dari tingkat 17 selama satu jam sebelum dia mengalah dengan pujukan polis.
Sebelum itu, sepasukan polis telah bergegas ke tempat kejadian sebaik menerima laporan mengatakan terdapat dua mayat yang terjatuh dari flat tersebut pada pukul 1.20 pagi.

Bagaimanapun, selepas diteliti, polis kemudian mendapati hanya wanita itu sahaja yang mati manakala lelaki berusia 21 tahun itu berbaring di sebelah mangsa sambil memeluk mayat kekasihnya itu.
Dia yang enggan menerima hakikat kematian wanita itu bagaimanapun akur dengan pujukan polis supaya melepaskan mayat kekasihnya kira-kira sejam kemudian.

7 comments:

Deru Ombak said...

sad story

Kakzakie said...

Sayunya... mesti kekesalan menyelubungi diri

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tu baru awek.. kalau bini ntah mcm mana la keadaan mamat tu yer

KaK LimAh Si SupiR said...

kesian ny..syg sgt2 dye kt awek dye kan

shaliza khairi said...

wujudlah flat berhantu lepas ni. hehe

Hairun Azmi Hashim said...

Menyesal dah tak berguna...

Jom join Giveaway Sulung Miecyber's Blog

http://www.miecyber.com/2012/01/giveaway-sulung-miecybers-blog.html

Kunang-Kunang said...

Terlalu sedih tu. Kesian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...