Nak Souvenier best?

Jalan ditutup sempena DSAI #901.

Jalan ditutup sempena DSAI #901.

Beberapa jalan yang akan ditutup termasuk:
Jalan Duta, Jalan Kuching , Jalan Segambut.... dan yang lain- lain boleh baca kat entry INI:

Semoga maklumat yang dikongsi sempena PENUTUPAN JALAN 901 ini dapat bagi manfaat.
Bolehla kita merancang perjalanan supaya tak terperangkap dalam kesesakan lalulintas.
Dan juga tidak terlewat ke tempat bertugas.
 Masa itu kan EMAS.

Kalau lewat camne nak buat?..

VIEW PHOTO HERE.

Kes penutupan jalan ni bukan perkara biasa kan.
Kalau contoh macam perkara di atas.. mungkin boleh diterima. Tapi, kalau tutup jalan waktu siang hari sebab nak buat maintenance jalan tu, agaknya pemandu pemandu dan pengguna ni naik angin tak?.. kot ye nak baiki jalan, sila la buat kerja waktu malam.. Tidakle menyesakkan jalan yang sedia sesak. Lagipun malam hari sejuk.. kurangle kepenatan nya kan.. hmm..

Betul?

VIEW PHOTO HERE.


wani johari said...
huhu..patut ler jammed dr bulatan loke yew cheras lg pg td...lupa psl prhimpunan ni...sib baik naik moto...
- UNTUNGLE NAIK MOTO KAN?

9 comments:

~Nana BamBam~ said...

huhu..kes DSAI hampir ke penghujungnya..harap2 dia dipenjarakan dan disebat sampai lobamm!!

JunAina said...

Kerana seorang ramai yang kena tanggung akibatnya. Tengah HANGIN nih...Jalan Tun Razak jem terukkkk!!! Padahal jauh juga dari Jalan Duta tu.

wani johari said...

huhu..patut ler jammed dr bulatan loke yew cheras lg pg td...lupa psl prhimpunan ni...sib baik naik moto...

nur said...

Tunggu aja keputusan nanti ye nana..

nur said...

Jun.. Rasanya memang semua tempat jammed kot..

nur said...

Wani.. Kalau naik moto dikala jem mmg bertuah..

Citarasa Rinduan said...

mujur kak ayu dok kampung lega...

adikku, kak rindu kamu jua

Prettywrite said...

sama macam kak ayu..dok kampung tak merasa semua benda2 tu..hehe..
apa keputusannya nanti ya..
huhu

nur said...

Kak ayu n prettywire. Mmg best duk kg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...