Nak Souvenier best?

Juadah Apa Petang ni?

Dah selesai berhempas pulas di dapur?
Wah..
Pantasnya..
Maklumla.. SUPERMAK ala NASHA AZIZ kan???
Mestila nak kena cepat..
Kalau idak.. Melopongle nanti.. Orang tengah azan, kita terhegeh hegeh nak masak..

Jadi apa juadahnye petang ni?
Sementara nak tunggu masa berbuka tiba ni nak buat apa?..
Adakah fikir nak buka dengan apa lak besok ( advance!)..

Atau.. Harini pun tak sempat nak masak macam semalam?.. Atau masak kat dapur tepi stadium? Tepi jalan atau kat tepi padang tu?(bazar ramadan atau param)?

3 comments:

diana said...

kelebihan puasa malam ni...
dapat jumpa kawan2 dan gossip2 sebelum terawih..
lepas terawih boleh main2 mata dengan dak lelaki ..
ahahahahah....

.........cP~ said...

dapat juga merasa menyediakan juadah buka. saya hari-hari dah buka kat kedai saja.. makan pun bawah tangga (1meter X 1/2meter persegi) 4 orang.

Mommy Fara said...

Smpi umah pukul 6.30! Msk mcm lipas kudung tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...