Nak Souvenier best?

Lelaki Tak Boleh Pakai??? MacamMana tu?..

sy slh seorng yg berada dalam situasi ni..lagi stahun dua dah nak masuk ke alam 30-an..kawan2 semua dah kawin. bg sy mungkin belum jumpa jodoh yg sesuai. bukan memilih tp yang datang pd sy semua bg sy mereka tu xleh pakai. kebanyakannye mengharapkan duit atau perbelanjaan dari sy.sy pun xfaham knp ramai lelaki skrg terlalu bergantung pada perempuan&suka ambil kesempatan. mungkin xsemua tp kebanyakan dari golongan adam skrg bersifat sedemikian...
August 22, 2011 2:07 PM


KOMEN KAT ATAS TU BERIKUTAN ENTRY:
http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/08/tak-kahwin-lagi-so-what.html

5 comments:

.: iEyLa :. said...

xpaham tul lelaki yg xde perasaan malu mintak duit dr perempuan ni..
ade x agaknye sifat tanggung jawab klu lps kawen nnt..

Cik Bell said...

baik tinggalkan je terus lelaki yg macam nie.b4 kawen pun dah tnjuk prgai..nnti dah kawen xtaw la..hrp dijauhkanlah dapat suami yg camnie..

semoga cepat dpt jodoh yg terbaik yer :)

Mommy Fara said...

Benarkan dirimu untuk disayangi. Kita tak kenal sesiapa. Hati budi mereka juga kita tak tahu. Kenali hati budi. Insya-Allah. Setelah mengenali hati budi, yang buruk kita jauhkan diri. Yang indah, kita teruskan dengan harapan yang menggunung tinggi. Azam itu perlu. Apa yang penting, jgn menyesali setiap apa yang terjadi.

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

Give n take...

or else, u end up die in ALONE.

to my blog - Acapsuur (>,<)

ArELeEz said...

aah. cth: baru2 nie kan ade yg remaja dilaporkan ilang tp, sebenornye b'sekongkol dgn b/f dia merancang p'culikan palsu tuh. hah! kan ke b/f dia yg influence remaja tuh. mintak xagak2 plak tuh! haish!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...