Nak Souvenier best?

Nak FOLLOW Pun SUSAH kerr?..

Nak FOLLOW Pun SUSAH kerr?..

Takde isu pun..
 Nak FOLLOW , FOLLOW le..
Kalau Rasa SUSAH.. tak payah le FOLLOW kan..

6 comments:

Shahazrin said...

kadang-kadang kalau dah terlampau banyak folo pun dia kuar mcm nie... jom lam dah tak datang bolg saya hehe

NasZ said...

betul2..saya banyak kali kena. sebab terlalu banyak follow.hehe..

MOHD NASER.com

Fyzal said...

biasa tu. tp aku tak pernah kena lagi. mungkin sebab aku follow sikit sikit kot.

scha al ahmad said...

klu folo rmi org pown xbleh?

CIK PARO! said...

bukan susah..
tapi menyusahkan..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

mula2 D pun ingaT benda alah ni ada yg masukkan kat tempat folo...dok beletiaq juga la sorang2...

tiba2 bila byk yg D folo dia akan naik benda alah ni la...ooo..br la D faham...rupa2nya kalau dah byk blog yg kita folo dia akan naik benda alah ni la...apa la motip dia pun D tak tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...