Nak Souvenier best?

Mentang Mentang Diorang Dapat Bonus...

DAN DAN AJE G SHOPPING.. SESAK MENYESAKKAN KAT JALAN TAR!


KUALA LUMPUR – Beberapa tempat membeli-belah utama di ibu negara semakin sesak dikunjungi umat Islam yang mahu membuat persiapan terakhir bagi menyambut Aidilfitri yang bakal disambut kira-kira seminggu lagi.

Tinjauan Kosmo! di sekitar Jalan Tuanku Abdul Rahman (TAR) dan Jalan Masjid India mendapati orang ramai mula membanjiri kawasan tersebut sejak pagi lagi.

Seorang peniaga baju kurung dan tudung, Puji Rahayu Sujadi, 40, berkata, orang ramai mula membanjiri gerainya seawal pukul 9 pagi untuk mendapatkan koleksi pakaian dari kilangnya di Sentul yang berdasarkan fesyen selebriti.

“Saya dapati jumlah pengunjung yang membeli-belah di Jalan TAR dan Jalan Masjid India lebih ramai berbanding pada tahun lalu,” katanya.

7 comments:

kutoOobambOo / ericoanaci said...

bonus tuk menambah kan ekonomi perniaga, negara pun maju, aliran kluar masuk duit.. hu3

Rozita said...

dik...jangan la guna ayat tu.. sedih pulak dengar.. baru la org gomen nak merasa bonus setengah bulan tp org dah kata mcm2... sedih..

tak semua yg mcm tu dik.. diorang cuma ambik kesempatan hujung minggu ni mungkin yg terakhir sbb hujung minggu depan ramai yg dah balik kg..

.: iEyLa :. said...

tiap2 minggu ieyla g jln TAR..
knon nk beli baju raye..alih2 tgk kepale org je..sabo jela..
last2 beli baju raye lps blk keje..kurang sket org..hehe

cemomoi said...

orang kita memang suka berabih

JunAina said...

jalan TAR tempat tumpuan, beli baju tak boleh nak tawar menawar langsung!

kak aina masuk lam arked, selesa berjalan tak berasak2 & dapat best prize...boleh tawar menawar...

Adzriel @ Liza AB said...

tak de bonus... keje sendiri, gitu le.

~Nana 귀여운~ said...

dua hari lepas pergi kat SOGO compleks..ya aallah, seramai-ramainya manusia....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...