Nak Souvenier best?

Dah tahu takde kelayakan..


Street yang merupakan bapa kepada dua orang anak dikatakan berjumpa Rivera untuk membesarkan kemaluannya selepas membaca iklan mengenai perkhidmatan tersebut.
Rivera menjalankan prosedur itu di rumahnya. Dia yang didakwa tidak memiliki lesen atau latihan perubatan telah menyuntik silikon ke kemaluan Street. Lelaki tersebut meninggal dunia keesokan harinya. Ujian perubatan mendapati dia mati akibat embolisme silikon.
Pasukan penyiasat percaya Rivera ada melakukan prosedur sama sebelum ini, tetapi tiada saksi baharu yang tampil. Dia dibebaskan dengan ikat jamin AS$75,000 (RM230,294). Jika didapati bersalah, dia boleh dikenakan hukuman penjara sehingga sepuluh tahun. - AP

9 comments:

Anum said...

bagus2

:: Mrs.Eady :: said...

Hah?

Kesuma Angsana said...

Kan dah jadi satu kes !

Adi Zhaf said...

bersyukur je dengan saiz yang asal....

Rozita said...

2-2 phsyco..

Rai Ourkizuna said...

banyak kes kes mcm ni..jenis suntik2 lepas tu jadi bukan2..tu pun masih tak ambik iktibar..ngeri!

atty's said...

tak pasal2 je..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

emmmm 1st time baca isu begini. isyh isyh

Mayang ABDUL RAZAK said...

ISHH NGERI NYER..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...