Nak Souvenier best?

Harga Gula Naik Menyusahkan Rakyat.

Harga Gula Naik Menyusahkan Rakyat.


Betulke bila Harga Gula Naik Menyusahkan Rakyat?.. Begitu banyak komen tentang Harga Gula Naik Menyusahkan Rakyat ni.

Malam tadi ada ke antara kawan-kawan blogger yang terlibat dengan #tanyaNajib BAJET 2013 tu? Ada ke yang utarakan isu Harga Gula Naik Menyusahkan Rakyat. Apa yang PM kita jawab?.. Dari komen yang Nur dapat dari entry Harga Gula Naik Menyusahkan Rakyat haritu, bukan saja harga gula yang akan dan telahpun naik tapi juga harga makanan.

Kalau macam tu la.. kena kurangkan lagi la manis dalam senyuman sebab harga gula dah naik tak mampu beli..

pS: Cikli: earning nuffnang Nur tu cuma lepas harga gula untuk sekilo je la.. 


4 comments:

Rai Ourkizuna said...

sama kes macam harga minyak naik.. bila minyak naik..harga barang pun naik..alasannya sbb kos penghantaran meningkat..padahal yang naik ron97.. lori pakai diesel..hampeh gila..

ros_reeza said...

biasala.. bila dah gula naik, semua benda pun akan naik.. harga minuman, harga makanan.. lagi tak masuk akal bila benda yang tak ada kena mengena dengan gula pun nak naik harga... huhuhu

:: Mrs.Eady :: said...

no komen about bajet..kekekee..

Anum said...

saya suka bajet sebab dpt bonus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...