Nak Souvenier best?

Nak tanyala .. apa PETUA KEKAL CERGAS?

Nak tanyala .. apa PETUA KEKAL CERGAS?

Jeles je Nur tengok kengkawan yang senantiasa aktif.. senantiasa on the go.. Aktif semacam aja.. Kita ni bila dah buat kerja mau setengah hari dah penat.. Mula la mengeluh sana sini. Heran betul dengan mereka yang kelihatan bertenaga.

Jadi, kat sini Nur nak mintak la dari kawan-kawan yang budiman yang sudi nak kongsi..

PETUA KEKAL CERGAS.

Mana tau, bolehla Nur amalkan.. Supaya otak ni sentiasa fokus dan badan pun sentiasa aktif aja.. Takdela asyik kelihatan tak bermaya..

Ada yang jual UBAT JADI KUAT ke?..
Macam POPEYE yang makan SPINACH tu..

4 comments:

Aisy Nasiha said...

petua kakak saya....
1. minum banyak air suam, kurangkan air manis.
2. amalkan bangun awal n terus mandi.
3. sentiasa gembira n senyum..


tambah petua saya...kena cukup makan n fikir positif

Sanji Ngatmi said...

baca quran

mandi tawassul

insan marhaen said...

IM pun hari ni perasaan agak suram!

Nick Nashram said...

petang2 kurang mengadap laptop.
keluar amik anging atau p jog.
minum air 100 plus pun ok gak..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...