Nak Souvenier best?

Malam Jumaat.. jeng jeng jeng..

Malam Jumaat.. jeng jeng jeng..

Malam Jumaat? Ada apa dengannya?
Malam jumaat ni biasanya dikaitkan dengan cerita-cerita seram. Kalau masa kecik dulu paling takut Malam Jumaat la.. Tah kenapa tah, mungkin kat kampung tu dah jadi tradisi budak-budak ditakutkan dengan frasa 'Malam Jumaat"..

Konon kononnya banyak hantu keluar pada Malam Jumaat. Sehingga kini masih bersisa 'ketakutan' itu . Walhal takde apa apa pun. Cuma yang Nur perasaan zaman sekarang ni banyak pulak cerita hantu dan seram disiar pada Malam Jumaat.. Achaner tu?.. Siapa Salah? Salah Siapa.. kadang layan juga di sebalik bantal ..

3 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

hampir stp mlm sebenarnya ada kisah2 berkaitan hantu & mistik ni.. tak awal malam.. tgh mlm mesti ada.. hahahahahaha.

Farah Zahid said...

ah, itulah.. asek2 malam jumaat yg disebutnya.. hantu, hantu, hantu.. ish ish....

hantu dan malam jumaat

Nick Nashram said...

malam jumaat jugak la banyak cerita hantu kat tv..huhu..forum perdana jarang pulak yg tengok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...