Nak Souvenier best?

Mia Sara - sedap nama, secomel tuannya.

Mia Sara - sedap nama, secomel tuannya.

Siapa la tak kenal Mia Sara Nasuha ni?. Pelakon kanak-kanak yang memang glamor. Ditambah dengan kepandaian dia berlakon dan kecomelan raut wajah dia. Kira cukup la pakej dia ni kan. Nama pun sedap..Mia Sara Nasuha.

Mia Sara Nasuhaberhenti berlakon?.. bukan sebab apa pun.. sebab nak tumpukan pada exam.. Dah 7 tahun rupanya dia ni..



MENJADI pelajar paling popular di sekolah, Mia atau nama sebenarnya  Mia Sara Nasuha Muhammad Ridhuan, 7, tidak pernah melahirkan rasa benci selalu dikelilingi oleh rakan-rakan di sekolahnya.
Malah, barang-barang Mia turut diambil oleh rakan-rakannya kerana terlalu menyukai Pelakon Kanak-Kanak Terbaik Festival Filem Malaysia Ke-24 menerusi filem Sekali Lagi itu.
"Pernah satu tahap dia dikelilingi ramai rakan sekolahnya ketika waktu rehat, tetapi dia tidak kisah dan boleh makan seperti biasa," ujar bapa Mia, Muhammad Ridhuan Muhammad Salleh ketika ditemui pada majlis sambutan hari ulang tahun Mia yang ketujuh di restoran pizza dan pasta Italiannies, pusat beli-belah Paradigm, Kelana Jaya, 

3 comments:

nadia said...

untung mia kan, kecik2 rezeki dah melimpah ruah. :)
salam tuan rumah. first time singgah sini. nama saya nadia. hehe

Aisy Nasiha said...

mmg comel budak mia ni...kenan sgt kat dia..

Everything's Everythings said...

dia berlakon dlm cerita apa eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...