Nak Souvenier best?

The Pocketrocketman itu..

~Good luck untuk Azizulhasni untuk karier dia..


kosmo:"Selepas Olimpik, saya ada dua tiga kali tengok balik video (perlumbaan akhir keirin), saya rasa sedih. Kalau ikutkan hati, saya memang tidak mahu tengok balik video itu kerana saya memang ada peluang untuk menang tetapi tidak ada rezeki walaupun telah cuba buat yang terbaik.
"Saya sudah memulakan latihan di Ipoh selepas Hari Raya. Latihan saya banyak dijalankan di jalan raya dan juga gimnasium. Setakat ini masih belum buat latihan di velodrom," katanya.
Selain kedua-dua kejohanan berprestij itu, fokus Azizulhasni juga tertumpu kepada temasya Sukan Asia di Incheon, Korea Selatan dan Sukan Komanwel di Glasgow, Scotland, masing-masing berlangsung pada 2014.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...