Nak Souvenier best?

Jangan tahu buat lepas tu buang sana sini...

Jadi kelahiran zuriat memerlukan komitmen yang tinggi dari ibu bapa … Jangan tahu buat tak tahu jaga , jangan tahu buat lepas tu buang sana sini.. setiap zuriat adalah rezeki .. rezeki yang sangat bernilai kepada ibu bapa .. nilainya mungkin tak nampak didunia , mungkin nampak di akhirat nanti .. sayangilah zuriat anda.. kita tak nk zuriat di lahirkan .seolah-olah tidak bermakna .. di campak ..di buang ..di bunuh .. di di di lagi .. tak sanggup nak lihat …


Lagi baca sini:http://puanbee.com/jangan-buang-anak-sayangi-kelahiran/
~TAAJUK ENTRY NI BUKAN TEKA TEKI..
TAPI REALITI MASYARAKAT KINI
SUDAH TAK PUNYAI HATI
BUANG BAYI SANA SINI..

3 comments:

cik lya said...

eee. x baik mcm tu kan kan

dayang said...

anak adalah anugerah....

Cik Ila said...

suke2 hati je buang baby..org lain yg kawin tp xde anak,sgt2 nk anak...
even org yg tak kawin pn teringin nk ada anak...yg ade anak,senang2 je lepas tnggungjwp..pegi buang..
sedihnye! huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...