Nak Souvenier best?

Jimmy Shanley dilabel Kaki Pukul Isteri?

SEDIKIT PETIKAN DARI MSTAR ONLINE.

“Paling teruk saya pernah dipukul lebih kurang empat hingga lima kali sepanjang sebulan bersamanya. Sebelum akad nikah dan semasa berbulan madu di Koh Samui (Thailand) saya juga mengalami peristiwa yang serupa.

"Selama ini saya berdiam kerana tak nak publisiti murahan...saya orang bisnes dan tak suka publisiti macam ni.Banyak lagi yang saya pendamkan dan tak perlu dihebahkan kepada umum," ujarnya.

Tambah Suhaila, dia tidak faham mengapa Jimmy tidak cuba untuk berkomunikasi dengannya setiap kali mereka menghadapi masalah tetapi pengacara itu lebih senang mengadu kepada ibu Suhaila, Muniroh Kasim.

Dalam pada itu, Suhaila juga mendakwa, Jimmy tidak membuat sebarang pembayaran kos rawatan bersalinnya, bayaran mengurut mahupun wang untuk membeli lampin untuk anak mereka Zahrah Shanley yang lahir pada 24 Jun lalu.

"Dia kata dia seorang yang bertanggungjawab... semestinya dia sudah membuat persiapan tersebut dan bukan cakap kosong di media sahaja.

"Selepas bersalin, saya tidak pernah pun menghalang dia untuk berjumpa anak kerana saya tahu, Zahrah juga memerlukan Jimmy dan saya tidak akan halang kasih ayah terhadap seorang anak," ujarnya.

LANJUT BOLEH BACA KAT MSTAR LA YE..

7 comments:

Mommy Fara said...

Terkejut gak baca paper psl Jimmy pukul bini. Tapi kan, terpk....klu mulut bini terlebih kurang ajar, lelaki mana yg boleh thn dr naik ke pipi kan?

Mmmm.....

ipa faiza~ said...

betul2~

kalau x x kan suke2 je die nk pukul2.

azwa amani said...

tak tahu nak percaya cakap siapa

? said...

oh..
hnya mereka dan Tuhan sj tau kbnrn nya, kn..

nida husna said...

emmm,taktau mana satu yang betol mana yang salah

Kakzakie said...

Cempedak menjadi nangka,
sungguh kakak tak sangka....

Muaz Faris said...

letih mengomen, ade efek ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...