Nak Souvenier best?

PERKAHWINAN rm12juta: MEMEY & NORMAN HAKIM.

Owh.. Tersilap berita tadi.. Yang RM7.2 juta tu dalam akhbar semalam.. Harini punya dah naik RM12juta.. Tadi silap tulis tajuk entry kat ENTRY KAHWIN RM7.2JUTA?

Banyak tu kan.. Nasib baikle semua tu tajaan.. Agaknya sebab tak ramai selebriti HEBAT yang nak kahwin tahun ni.. Tu yang dapat kat Memey & Norman Hakim tu ye.. Kira win win situation la kan sebab satu pihak dapat PROMOSI kan barang barang mereka dan satu pihak dapat menjimatkan KOS PERKAHWINAN.

Berikutan entry tadi: ini komennya..




Kakzakie said...
Kakak kurang minat selibriti ini
Raden said...
kalo bercerai jugak tak tau la nk ckp pe lagi...

4 comments:

dhiera said...

nak kahwin dah ye dorang ni~ ermmm

SoLy SoLicious said...

sy pun wat entri ni ..heee.... kebetulan...td bc paper,mau ha tersedak...dah 12 juta..gila

insan_marhaen said...

300k ke bukannya juta macam siar dalam berita semalam? ikut kata perekanya, kasut ini tiada duanya di dunia. bertatahkan permata...

dunia-dunia... berniaga orang lagi untung dari berniaga unta...

amniey91 said...

cukupla bersederhana je...tp btol gak ckp akak tu..cik AM pn xbrkenan..tp xpela..moga2 bahagia la ye..jgn sejarah berulang lagi da la ye..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...