Nak Souvenier best?

Komen : Kontroversi Drama Tahajjud Cinta TV3.

BERIKUT NI KOMEN TENTANG DRAMA TAHAJJUD CINTA .. SEE.. KOMEN PUN DAH BOLEH WAT ENTRY...
JADI TUNGGU AJE LA BESOK MALAM SAMA ADA AKAN DITAYANG ATAU TAK DRAMA KONTROVERSI TAHAJJUD CINTA TV3 NI.NAK TENGOK!


oh artis said...
tak salah pun sebenarnya.kan die pakai sarung tangan.hem.lagipun muka bukan aurat kan.alah, kat mesia ni suka kecoh lelebih la isu macam ni.kalau drama islamik sikit mesti nak hentam gila-gila.namun bila cerita "kl-gang/bohcia/remput" tu, tak ada pulak duk kecoh nak kontroversi.laa ni kemain ramai lagi budak muda (bangku sekolah) duk guna bahasa kurang ajar dalam filem tu.

yang cetuskan kontroversi ini adalah golongan yang konon-konon "masuk" syurga ni.kalau nak hentam, hentam lah filem yang sebarkan benda negatif.aku tengok filem ganas/aksi/bahasa kesat kerap ditayangkan sehinggakan gejala sosial sekarang menjadi-jadi..

nak cakap pasal iman, takda hak pun kita manusia ni nak cakap pasal tu.iman tu bertambah dan berkurang.serban besar bakul pun belum tentu masuk syurga.

3 comments:

Cik Sara said...

Tak sabaq nak tunggu malam esok.. apa yang akan berlaku..yuhuu..

Mommy Fara said...

Eh, tol gak ckp oh artis tu.

Ermm...tp kan....kdg2 cerita Islamik ni boleh menyentuh akidah kita sbb mereka boleh menyentuh kita secara halus. Apatah lagi Melayu mudah bnr terpengaruh dgn benda2 berkait rapat dgn agama. Tapi tak sedar yg benda tu sbnrnya boleh memesong akidah.

Sentuhan secara halus lebih bahaya dari sentuhan secara terus-menerus.

Saya tak tahu Tahajjud Cinta. Tapi saya cuma bagi pendapat saya saja. Semoga niat mereka baik dan suci.

Muaz Faris said...

masuk syurga?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...