Nak Souvenier best?

SIAPA NAK KAWAN BARU..?

Assalamualaikum
Hari ni, malam ni, perlawaan kelayakan Mas vs Sin adek saya kata 'Sin?? Tu kan dosa'...
x de la, kali ni saya cuma mahu mengatakan bahawa tak SOLAT ke pemain Mas...
ouh, maybe mereka solat waktu rehat... tapi ye ke???
ah, maybe mereka solat waktu dah abis perlawaan...
tapi... mak saya kata yang maybe mereka boleh buat solat jamak...
tapi isu dia.. kenapa mereka nak buat perlawaan waktu solat Maghrib???
ye lah, lambatkan solat kan tak baek.. alim ni, haha
lagi satu... orang Johor yang berdekatan dengan Singapore mereka boleh ke buat solat Jamak???
saya tanya mak saya, beliau ayat skemahormat kata tak boleh... tak cukop jauh... haa?? isk3
hah, pi lantak depe la.. asal depe bahagia kan???

3 comments:

Gadis Pemalu said...

tq akak!
tq share my blog... syg akak... ;)

cucu umie said...

nasib baik ayie tak pi..name je dok johor..gaga btw, dok pi kenduri jer..

aleya said...

me wondering also...heee blogwalking here :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...