Nak Souvenier best?

TAKDE MASA NAK BACA BUKU?.. CUBA TIPS NI..

Ini adalah amalan seorang kawan yang sama menyertai satu contest..
Bolehla kiranya dibuat panduan bagi MEREKA YANG SELALU MEMBERI ALASAN TIDAK ADA MASA UNTUK MEMBACA...

 Ini antara masa-masa yang saya cuba ambil untuk membaca:

- Sewaktu boot computer dan shutdown di pejabat (lebih lima minit juga nak siap upload macam-macam, computer pejabatlah katakan)
- Sambil mengepam susu dua kali sehari di pejabat (lebih kurang sepuluh minit setiap kali)
- Sewaktu menyusukan dan menidurkan anak pada waktu malam (bukanlah sepanjang-panjang penyusuan, saya juga perlu beri perhatian pada anak saya!)
- Sewaktu menunggu giliran jika beratur di bank, pejabat pos dan sebagainya



sumber:http://mesra-buku.blogspot.com/2011/07/kelahiran-seorang-lagi-bakal-pembaca.html

8 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tips yg baik..membaca amalan mulia.

Mommy Fara said...

hendak seribu daya kan?

Bui Junaidi said...

bui akan membaca kalau bui rasa nk membaca..*_*

belogkiter said...

saya selalu baca dalam toilet.. please jangan ikut

MrS. F!zA said...

hikhik..dlu mmg minat membaca..sejak2 ada anak ni jd malas lak..ekeke hendak seribu daya tk nk seribu dalih

paish said...

kalo mmg kaki membaca, kat2 mane pun ok je..kan? :)

Acik said...

masa iklan bila tengok tv ... :)

Nora Shahaira said...

baca buku sebelum tido..boleh tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...