Nak Souvenier best?

Awal sangat ke breakfast? MENU 1MALAYSIA.

Awal sangat ke breakfast?


Jom breakfast MENU RAKYAT 1MALAYSIA..
Murah pun murah kan?
Hanya di restoren terpilih je ada MENU 1MALAYSIA ni kan..

Meskipun HARGA GULA DIJANGKA MENINGKAT.. tapi harga makanan belum naik lagi kan..
Atau kat tempat kawan-kawan dah naik harga?
Banyak ke kenaikan harga tu?

Ni la kesan dari PEMBENTANGAN BAJET 2013: bila subsidi gula dikurangkan.. harganya mestila meningkat.. Walaupun hanya 20sen, tapi impaknya besar!..

Setuju..?

2 comments:

hainom OKje said...

Nak tengok apa ke benda makanannya tu...ambik le gambau!

Kakzakie said...

kadang tu nur bukan dinaikkan harga tapi dia akan kurangkan kuantii atau kecilkan saiznya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...