Nak Souvenier best?

Sah : Fafau Peluk Abang Dia.



Tak caya.. ni buktinya... Baru je tanya dairek kat dia..

Congrats again Fafau..



13 comments:

Kakzakie said...

Kali ini belum ada cerita terpeluk. Kita tunggu kot ini yg jadi isu...

Lin Azlina said...

tak perasan lak di ada peluk saper kt sebelah tu

Myvitrd said...

Peluk Abg takpe.. hehehe

cik fa said...

dah agak dah...
mst abg dia...
pluk abg xpe..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tahniah2...

baincardin said...

tahniah kpd para pemenang.

*johan ngan usop wilchar lawak gilerr mlm tu ^_^'

azrinrahim said...

yeker..thnkx for the information..walapon tak tgok tv..huhu

DeQdEq said...

mmg fafau ada ckp wkt hot fm am krew...dia aka pegi dgn abg dia malam tu...

jd tak heran la dia peluk abang dia yg duk sebelah dia

nur said...

deqdeq:
kes tak dengar radio la ni..
hehehe.. muke abang dia tu iras dia kan.. chinese look gitu.

sha said...

oo, abg dia.. igtkn bapa dia. kot2 awet muda macam fafau..

ok la tak terpeluk org lain.

Pijahh' de-Arr said...

perhh jadi isu..~
nsib baik abg dia~

Nancy Poh said...

Ohhhh...abang dia rupanya..ingatkan siapa semalam tu..time dia ambil 2nd award baru nampak jelas2 dia peluk abg dia...huhu..anyway, congratsss to Fafau and others..

azzey said...

Yelah saya pun tertanya2 gak...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...