Nak Souvenier best?

Perlu Ke Kad Medikal/ Insurans Perubatan?

Adakah sudah menjadi satu keperluan kala ini?.. Semua pun dah kena bayar, Takut nanti, suatu hari mereka yang tak ada kad insurans ni dah tak boleh nak mendapatkan rawatan. Kasihan pula nanti kan. Yang mampu pasti kata, apalah sangat.. Bagi yang tak mampu.. Macammana?..

Syukurla hingga kini masih diberi kesihatan yang baik. Esok lusa belum tahu. Badan pun ibarat mesin juga. Kena jaga..Sekali shut down.. Ha.. susahla itu macam. Dan masih beruntung sebab dengan bayaran minimum pun masih dapat rawatan.

Tak kisahle kena tunggu lama,janji murah. Atau bayar lebih dan servis.. sepantas KILAT!

Akhirnya.. buat keputusan sendiri. Pilihan di tangan Anda.(eh dah nak PRU ke?)

JOM DESIGN HADIAH SENDIRI.

8 comments:

amirah said...

kena...nanti susah

Mommy Fara said...

wajib. ada yg murah. amik aje. ikut kemampuan. klu dah terkena, nak cri mana lagi duit? masa tu baru nak terkapai-kapai. nak berak, baru nak gali lubang. susahlah mcm tu!

zahidah dihaz said...

setakat sudah dua kali orang insuran datang suruh apply...tapi macam agak kurang yakin sebab dia pilih berdasarkan kesihatan kita...



New Entry: Start your day with

ArMie said...

utk sendiri punye jer... anak2 belum lagi. ari tu anak suspek appendiks, admit 1 mlm pun dah 3K+. Nak pitam jugak lah...

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

depend utk diri sndiri... :)


Cik Bunga dapat FREE lagi, ahaha... jangan jeling cik bunga eh kalau JELES, heheh

Liza @ Adzriel AB said...

perlu.. sebab takut nanti pitam tengok bil. setakat ni ok lagi sebab semua cover oleh sykt hubby.

kay_are said...

ikut ske ati sendiri je kot.. hee

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

all in one pg mane?

INAI TERBAEKKK utk korang... sedara mare.. saje gatal² nak pakai.. Takkan dpt kat kedai INDIA okeh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...