Nak Souvenier best?

+Tafsiran mimpi ada orang nak datang meminang..

Ada yang mencari tentang ni ye?
+tafsiran mimpi ada orang nak datang meminang

Kata orang kalau mimpi kena patuk ular tandanya ada yang nak kena pinang. Tapi kalau dah mimpi ada orang nak datang meminang ni?.. Apa maksudnya?.. Apatah ye.. Ada kawan-kawan yang boleh bagitau maksudnya? Atau ada yang berpengalaman, bolehla cerita kat sini.

Mimpi adalah mainan tidur . Kadang-kadang kalau yang meminta, ada juga yang diberi petunjuk dalam mimpi ye. Tapi yang elok-elok la.. Kalau diberi petunjuk kononnya nombor ekor.. itu dah lain oke kawan-kawan. Sila jangan amalkannya.

Boleh tak kalau nak plan nak mimpi apa?.. Jom mimpi indah-indah seindah hidup ini ye.. Mimpi gi pantai kat Hawaii.. Terasing di pantai itu..

5 comments:

idAti mALek said...

hmmm..

dlu sy pun ingtkan btul tafsiran tu.

tapi hari tu ade tngok progrm 'tanyalah ustaz'..(kalo x slh)..

dye ckp klo mimpi ular dtg patuk, mksudnye ade 'ilmu' nak msuk.(sihir)...sy pun tak tahu cmna nak cter, tp mgkin kite bley sama2 tnya pd yg lebih arif ttg ni.

:)

Qaseh chenta said...

die soh g minang org kot...hehhee...
xdelah,gurau jer...mainan syaitan jer...tue...usah percayakan sgt...

anyss said...

sy pon ari jugak tafsir mengenai mimpi , mak sy mimpi ada orang masuk meminang saya , saya pelik , puas saya cari , x jumpak , boleh tolong ?

cik neto said...

nak kongsi.. semalam ada mmpi sidia nak masuk meminang.. pastu pagi ni cita lah kt sidia.. then sidia terkejut sgt2 sebab sidia pon mmpi yang dye suruh bapak dye dtg minang sy.. mcm mana tu ?

Anonymous said...

Kte mmpi dia siap datg ngn tema kuning ngn purple lg..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...