Nak Souvenier best?

Kashaf hantar 'barang' tapi..

~Bila lagi siarannye ye.. teringin nak tengok.. Terima Kasih amirah uptodatekan.. Biasala.. banyak sangat channel, kadang terlepas cerita best!
http://amirahabukassim.blogspot.com/

Ada satu adegan tu Kashaf teringat masa dia sembang dengan kawan dia, Amat sebelum Amat jadi arwah. Mati kena bunuh. Masa tu Amat ajak Kashaf hantar 'barang' tapi Kashaf kata taknak sebab berdosa.


Amat sindirla Kashaf sebab Kashaf punya perangai minum arak, main bohsia tu macam la tak berdosa. Lagipun Amat kata buat apa nak takut, dorang berdua kan muda lagi. Kashaf takut. Dia kata kut-kut la mati awal dalam dosa, apalah jadi dalam kubur ye. Amat terus kata "Aku dengan kau berenang-renang dalam neraka la.."

2 comments:

DKosongLapan said...

Alamakkkk....awok tak tau hujong pangkei ceghite ni......bedei je leeeee

amirah said...

bila lagi ek..taktau ler bila..astro ni memang camni ler nur..tetiba mood ulangggg je.tetiba takde pulak ulangan apa2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...