Nak Souvenier best?

SINOPSIS EPISOD AKHIR DRAMA GEMILANG.

Tamat sudah..

Antara isi kandungan episod terakhir tadi:

  • Pertemuan Lah dan adiknya Siddiq yang telah ditangkap polis akibat dituduh membunuh. Cukup tersentuh kerana dipertemukan sebegini rupa. Siddiq menceritakan tentang bagaimana dia boleh terjebak dengan gangsterism.
  • Pelajar-pelajar institut GEMILANG berjaya menamatkan peperiksaan mereka
  • Ana bertemu dengan ayahnya, dan keluarga yang menyisihkannya.
  • Cikgu (Jalaludin Hasan) bersemuka dengan Lah dan Asma, dan menyatakan tentang pengetahuan beliau terhadap percintaan mereka berdua dan diketahui dari Halim sendiri, dan kedatangan Ana sebagai penghasut turut diceritakan kepada mereka berdua.
  • Ana memutuskan hubungan dengan Umar.
  • Setelah 3 bulan kemudian pelajar-pelajar kembali untuk mengambil keputusan cemerlang mereka dan saat ini Rizal baru mengetahui bahawa Cikgu Saif langsung tidak mengambil geran tanah mereka.
  • Akhirnya ramai yang menghubungi Institut GEMILANG untuk melabur setelah berita kecemerlangannya keluar paper.
  • Adik Lah aka Cikgu Saif iaitu Siddiq juga mendaftar di INSTITUT GEMILANG.
  • Last sekali: KINI.. Dah tua pun Cikgu-Cikgu tu, dan bekas pelajar mereka telah berjaya dan menyelamatkan bangunan INSTITUT GEMILANG dari dimusnahkan.
~Semoga cerita lepas ini lebih best ya..

10 comments:

Cikgu Nurin said...

Akak ingat akak je gila Gemilang...

Pijahh' de-Arr said...

muka tua tua agak lawak..

dahulunya cntik dan kacak..bertukar rupa,,..
hahahhaha~~

whitecappuccino said...

Tamat satu episod...drama apa pulak lepas ni??

Lin Azlina said...

lin layan gemilang ni..best dna tersentuh jugak kdg2...

Qaseh chenta said...

best ke cite nih,xpenah tgk pun...huhuhu

ShazlinaSaad said...

ala...sayang le, tak sempat tgk td...

zacky ~786~ said...

sy pn xpernah tgk.> :P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tamat akhirnye...

Liza @ Adzriel AB said...

ooo.. cikgu saif tu siddiq ke. tak ikut sangat pun. mlm tadi pun sambil lalu je.

azzey said...

X TGK2 JUGA SPI SKRG...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...