Nak Souvenier best?

JANGAN LUPA DIRI!!! TAK PAYAH BACA KALAU ...

Kalau rasa nak lupa diri seeloknya sila baca entry ini..
http://mommyfara.blogspot.com/2011/06/berhenti-menunjuk-nunjuk-kerana-ia.html

Satu entry yang simple..
Yang ringkas..
Tapi cukup menyentap tangkai hati..
Sentap yang macam mana tu?..
Yang tidak boleh digambarkan..

Bagi yang terkena batang hidung sendiri tu..
Jangan malu malu,,
Jangan segan segan..

Cukupla dengan senyum..
dan tak perlu kata apa-apa..

Lalu.. muhasabahla diri sendiri..
Sempena HARI JUMAAT yang barakah ni..

~Bila dah baca entry tersebut tu.. akan fahamla nanti tu ye..

3 comments:

Bui Idzra Ryn said...

ok,bui baca yer..^_^

Mohd Asyraf said...

hehe...jgn serabutkan kepala...relax n coOl...yeah!! (^_*)

diana said...

kena baca ni mana la tau entry ni kot2 tuju kat akak..
hehehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...