Nak Souvenier best?

SENARAI JALAN KL YANG DITUTUP: SEMPENA BERSIH 2.0. 2011.

9 JULAI 2011 ni beberapa Jalan di Kuala Lumpur akan ditutup. Baru je diumum dalam BULETIN UTAMA tadi Namun tak menumpukan sangat, maka sedikit yang dapat diketahui ialah Opersai Terminal Puduraya bakal dipindahkan sementara ke Hentian Jalan Duta . Ala-ala macam waktu Musim Hari Raya la kan.

Khabarnya, penutupan jalan di Kuala Lumpur sempena BERSIH 2.0 ini adalah bermula jam 12.(maafkan jiak tersilap).

Setelah mencari nama-nama jalan, maka terjumpa la blog ini. Oleh itu nak share juga la buat kawan-kawan sebagai panduan.. Dan lebih baik jika ada kawan-kawan yang boleh bagi maklumat lebih jelas.. Boleh kongsi kat sini..

sumber: http://ehblogakukeni.blogspot.com/2011/07/jalan-jalan-bakal-ditutup-sempena.html
1. Lebuh ampang.                               
2. KLCC.                                               
3. Bank negara.                                       
4. Dataran Merdeka.                              
5. Sogo.                                                
6. Chow Kit.                                         
7. Menara Sultan Ismail.                        
8. Masjid Negara.                                   
9. Jalan Raja Chulan.                                
10. Jalan Ipoh.                                            
11. Sentul.                                             
12. Jalan TAR.                                             
13. Jalan P. Ramlee.                                     
14. Jalan Bandar.                                     
15. Subang Jaya (near Segi).               
16. Sunway Pyramid and Subang Parade.                                                   
17. Federal Highway.                              
18. LDP.                                                
19. KL-Seremban highway di Seri Kembangan.. 

                                                     

10 comments:

HonEyBuNNy said...

fuhhh

banyak jugak jalan tutup eh..

selamat ila dah balik kedah..hehe

cik fa said...

byknya....
xbley la keluar sabtu nh

Sharinginfoz said...

dok kat rumah le weekend ni nampak gayanya

Mama Kembar 3 said...

alaaa baru plan nak pi chow kit, cancel laa jawabnya huhuhu

belogkiter said...

nampak nya tak keluar dari shah alam lah ni

Puan Kutu said...

adoi berapa byk kerugian nie klu byk jalan yg ditutup..kesian peniaga..:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

alert la kan...

puanbee said...

salam .. memang penting info ni saya share ye :)

nur said...

@semua- silakan share supaya tak terperangkap dlm jem nanti.. Nanti perjalan 10 minit jadi sejam sebab tersalah jalan..

froggy said...

mintak share maklumat yer.. terima kasih untuk info ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...