Nak Souvenier best?

Bajet (Belanjawan ) 2013 / Ciri ciri smartphone 3G Rebat 200.

Bajet (Belanjawan ) 2013 / Ciri ciri smartphone 3G Rebat 200.


Ada komen dari Dr Rais Yatim yang ciri ciri smartphone yang layak mendapat rebat 200 ni nanti akan dikeluarkan.. Maka tunggula kita ye.

Nur ada tertanya tanya tentang apa itu smartphone di SINI
Lepas tu ada BLOGGER yang ni tolong jawabkan.. TERIMA KASIH AWAK

Smartphone ialah telefon yg ade operating system spt Android, ios, RIM, Windows Mobile :) iPhone 5 ialah smartphone, guna ios 6 yg byk problem skrg ni. Jgn beli..hehe on Bajet (Belanjawan) 2013 / Nak beli Smartphones dengan rebat 200.

gambar smartphones: bajet 2013
Mengikut kata beliau, iPhone5 ni banyak problem? Betoi ka?.. Nampak gayanya.. harapan bakal tinggal harapan la ye..

6 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

hehehe....teringin juga nk tgk nnti...walau xberkenaan...

Anum said...

sabar2

:: Mrs.Eady :: said...

tak minat iphone..

insan marhaen said...

IM tak nampak profesionalnya sebuah kerajaan menghadiahkan iphone untuk rakyatnya.

kebudakan.

apapun, IM dah suruh anak pastikan dapat imbuhan ini sebab ini duit rakyat untu rakyat...

insan marhaen said...

yang IM nampak ialah bakal ada kroni yang akan kaya. macam juga dulu duit kwsp boleh beli pc tapi beli kat syarikat odasaja.

Anonymous said...

hey there and thank you for your information – I've definitely picked up anything new from right here. I did however expertise a few technical points using this web site, as I experienced to reload the site many times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I'm complaining, but sluggish loading instances times will
very frequently affect your placement in google and can damage your high-quality
score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I am adding this RSS to my
e-mail and can look out for much more of your respective interesting content.
Ensure that you update this again soon.

Here is my homepage: european bodybuilding supplements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...