Nak Souvenier best?

Untungla Jadi cikgu..

Untungla Jadi cikgu..

Nur~Memang tabik springg la dengan guru-guru sebab boleh hafal nama anak anak murid. Dan lepas tu, dah bertahun tahun tak jumpa siap boleh cam lagi anak murid dia.. siap boleh ingat nama dan siap dengan nama bapaknya sekali kan?..

Selasa depan saya akan memulakan tugas selepas hampir 100 hari bercuti. Nervous betul.. Saya paling risau saya lupa nama cikgu-cikgu di sekolah. Hehehe..teruk btul. Bukan apa..saya ni, dahlah jarang berjumpa dengan diaorang. Nama pula ramai yg sama nama. Nama Rohana ade 3 orang, Anita ade 2 orang. Ada yang sama nama tapi ejaan berbeza. Janganlah salah panggil nama...
Dah tu risaukan terlupa nama anak murid saya. Lebih-lebih lagi kelas yang saya masuk ajar 1 subjek je seperti Muzik dan Seni. Entah-entah mereka yang dah lupa saya..hehe. Dulu cikgu gemuk sekarang dah kurus (perasannya!).~~ petikan dari blog http://miszsephia.blogspot.com/

4 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Seratus hari? Cuti bersalin erk? Xpe...mesti dorg masih kenal....sbb ngajar dh lamer bru cuti kan....

Anum said...

wow lamanya

nur anis said...

anak murid mesti tertunggu tunggu..:)

Aisy Nasiha said...

bestnya blogger ni...tentu pengalaman bercuti betul2 ni... sy rasanya tak mungkin lupa sebab masa bercuti kali ni saya sering dihubungi oleh rakan-rakan cikgu di sekolah sebab macam-macam kerja...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...