Nak Souvenier best?

LYNAS tidak selamat? NY Times

Lynas di GEBENG KUANTAN tak selamat?. Dengarnya dari siaran radio ni. Maklum dah lama tak baca suratkhabar. Itu pun dilaporkan oleh akhbar NYTIMES. Lapornya banyak yang tidak menepati spesifikasi. Kalau macam tu tak bolehla lulus untuk pembukaan tempat LYNAS tu ye.
Semalam menonton perlawanan BOLA SEPAK antara MELAYSIA dan TAIPEI-taiwan ye?.. Sempatle nonton hingga KEPUTUSAN dicatatkan 2-1... Adakah itu keputusan akhir perlawanan bola sepak tersebut?.. Ada sesiapa boleh bagitau?. Bila dah siap publish entry ni nanti barula nak mencari berita tersebut.
Best ke main bola tu ye?..
Main satu biji.. Kejor ramai- ramai.. Tapi itu juga yang diminati.. Itu juga yang menjadi trend yang terkini.. Semua dah makan bola minum bola dan tidur bola.. Kalau tak ikut trend nanti kita yang termundur..kita yang ketinggalan.. Kita ditertawakan sebab kita minoriti dikalangan majoriti.
Tapi, sanggupkah kita ikut trend sehingga membinasakan diri kita sendiri?.. Maka gunalah akal yang ada tu.
Semoga kita mendapat sesuatu apabila kita berfikir.. CRITICAL THINKING tu cemane pulak?

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

langsung xselamat...

diana said...

memang tak selamat..
banyak blog dah cerita pasal ni..
cuma suratkabor dengan berita je tak mau dedahkan..
takut najib marah.

Noriz said...

napa la nak amik risiko kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...