Nak Souvenier best?

Kak Zakie dan cerita Bungkus Kepala..

SE: Itulah bungkus semua kepala mestilah tidak dengar (maksudnya aku bertudung).

Aku: Bukan maksud saya tidak dengar tapi awak bila berbicara di telefon 'blabbering' (apa dalam bahasa Melayu aku kurang arif - tapi kalau bahasa ibunda aku disebut nggeremeng)

SE: Orang lain tidak pernah pun kata saya begitu. Awak seorang saja yang kata begitu.

Aku: Maaflah kalau begitu, tetapi buat diri saya selalu kurang jelas dengan butir bicara awak. Kenalah awak perbaiki demi prestasi kerja awak sebagai Sales Executive yang lebih baik.

Habis komunikasi di situ dan tidak diperpanjangkan.

DIPETIK DARI BLOG KAK ZAKIE: TITISAN NURANI- ADA LAGI CERITA LANJUT DI SANA YE.. BLOG BELIAU ADA KAT BLOG LIST TU KALAU KAWAN KAWAN NAK MENGIKUTI KISAH TERSEBUT...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...